İnternettemi rastladın? yoksa aslanbook.com dan css kodlarını çalarak .arez social engine kullanıp .arez facebook teması kurarakmı yaptın? Hatta dil dosyasını bulmak için forumlara benim ücretli sağladığım dil dosyasını paylaşmaları için yalvararakmı yaptın?Msnden sana sorduğumda demo olarak kurdum demiştin?Emek hırsızısınız biz yaparız siz ancak çalarsınız ama dur sen barındırmayacağım seni orada emin ol!
bu sistemi facebook kendisi dağıttı forumda da linki var