SSessizCrew adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
blog olarak devam etmen iyi bence forum sıkmıştı
Bencede
WiQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özgün olabilirsen tutar
Olmaya çalışacagım wiq sagol yorumlarınız için.