Teşekkürler site arkadaşlık sitesi mantığıyla çalışmayacak o yüzden chat kısmına pek sıcak bakmıyorum. Ancak dediğin şu gezi turları fikri aklıma gelmemişti. güzel bir düşünce buna dönükte bir çalışma yürütürüm. afiş kısmına gelince onu da yapacam ayrıca pankart bile yaptırmayı düşünüyorum