kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi scripti alıp editleyip satmak yasak. Konu açarken bu izni yazman gerekiyordu.
Anlıyorum bunu ama ınsan uyarır ki zaten bu yuzden banlanmadım DIREK MAREZ DeDI mod arkadaş oysaki degıl haksız BAN MAREZLE ALAKASI YOKK MOD ARKADAŞ GÖRÜP ILGILENİP AÇARSA SEVINIRIM ARTIK

https://www.r10.net/sikayetim-var/473...post1059595065