Ertürk eline sağlık. tasarım gayet hoş duruyordu. Ama halen yayınlanmadı sanırım ? Sadece fragmana erişiliyor şu anda..

Film ile ilgili yorumum ise;
Dabbe filmini izlediğimde efektler olsun, ses olsun, görüntü olsun hiç sevmemiştim. Ve de en ufak bir korku oluşmadı içimde..

Filmin 2 serisi olan Dabbe 2'nin fragmanı gayet güzel duruyor. Eğer film böyle ise gayet güzel olacağa benziyor..

Bu arada fragmanda bir bölümde Resident Evil izliyorum sandım Zombi gibi birşey gördüm