Ertürk eline sağlık. tasarım gayet hoş duruyordu. Ama halen yayınlanmadı sanırım ? Sadece fragmana erişiliyor şu anda..
Film ile ilgili yorumum ise;
Dabbe filmini izlediğimde efektler olsun, ses olsun, görüntü olsun hiç sevmemiştim. Ve de en ufak bir korku oluşmadı içimde..
Filmin 2 serisi olan Dabbe 2'nin fragmanı gayet güzel duruyor. Eğer film böyle ise gayet güzel olacağa benziyor..
Bu arada fragmanda bir bölümde Resident Evil izliyorum sandım

Zombi gibi birşey gördüm