Evet film cok guzel oluyor acıkcası. Dabbe ve Semum bence Türk korku filmleri arasında en iyilerden ikisi. Dabbe 2 ise onlardan daha ürkütücü olacak. Hele hele sayın Hasan Karacadağ'ın yeni bir projesi var kiiiiiiiiiiiii. Anlatınca sadece dinlemek bile ürpertti beni