The_Myte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bedava mail servislerine atılmıyor foruma hiç mi bakmıyorsun ..
arkadaşın dediği gibi bedava yerelr atılmıyor ama şu var belki de r10 da açık gibi bir şey yani bana göre . bazı sitelerden kolaylıkla @site.com lu domain alına biliyor. bu yüzden aslında ya üyelik kapatılıp ya da hotmaile filan açılsa sorun olmaz diye düşünüyorum. bir çok kişi gelicektir ama ne yapalım.