erbilen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazıları resim değilde yazı olarak yazsaydın çok daha şık dururdu
Bidahakine öyle yaparım inş yorumuzun için teşekkurler

nox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eline Sağlık..



Ne Mutlu Türk'üm Diyene..
Teşekkür ederim.