Hayırlı olsun. Teman ve yazı font'ların çok hoş olmuş ancak şu sağ taraftaki sayyaç, alexa v.s şeyleri biraz düzenlesen iyi olur. Düzeni bozmuş birazcık. En azından ortalayabilirsin. Firefox ile bakıyorum. Hayırlı kazançlar
teşekkür ederim yorumunuz için.Site henüz çok yeni dedikleriniz dikkate alacağım (: