myrmidon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok güzel olmuş da menülerin köşelerini biraz da yuvarlarsanız sanki daha güzel duracak .

menülerde yuvarlandı, daha güzel oldu. teşekkürler.