Konu
Ufak bir çalışma. Görüşleriniz..
01-10-2009, 03:08:25
#16
Gehinnom
myrmidon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çok güzel olmuş da menülerin köşelerini biraz da yuvarlarsanız sanki daha güzel duracak .
menülerde yuvarlandı, daha güzel oldu. teşekkürler.