Konu
Ufak bir çalışma. Görüşleriniz..
30-09-2009, 00:46:01
#7
Okan
ortada krem renkli olan yerin rengini biraz açmalısın.yazı girilecek alanıda az daha açmalısın.footerdaki eğimli yerdeki üst gölgede pek hoş olmamış biraz daha şeffaf olabilir.arkaplan deseni ve orta bölümün tonu uyumlu olmuş kolay gelsin