Konu
Ufak bir çalışma. Görüşleriniz..
30-09-2009, 00:40:54
#5
AyberkD
Çok göz yoran bir tasarım olmuş sanki 3 yıl önceki emekleyen Web 2.0 ın o göz yoran tasarımlarında olmuş. Bence biraz daha göz yormayan soft renkleri kullanmalısın çoğu site bu yönde tasarım istiyor