Konu
Ufak bir çalışma. Görüşleriniz..
30-09-2009, 00:32:23
#4
erbilen
Üyeliği durduruldu
gayet hoş olmuş, üst kısım biraz yapmacık gibi durmuş belki o kısmını ayarlayıp içerğide girdiğin zaman güzel bir tasarım çıkacaktır ortaya
Başarıların devamını dilerim.