ortalıkta cok fazla ücretsiz adul bot dolaşırken buna pek rabet olcagını düşünmüyorum birde satışa cıkan ***** botların fiyatlarına göre bu biraz pahalı kanatindeyim
Ortalıkta dolaşanlar 30 lira ben 10 liraya veriyorum.
Ortalıkta çalışan vidivodo yok.
Ayrıca sitesinin kapanmamasını isteyen birisi vidivodo ile çekmek isteyecektir.