Arkaplan ve üst kısım çok şık duruyor. Orta kısımlar ortalamanın altında kalmış. Oraları da geliştirirsen güzel birşeyler ortaya çıkabilir. Bir de üst ksıımdaki resimde biraz kontras ayarı yap, resmin ortası karanlık. Eline sağlık...