Hayırlı olsun siteniz. Katıldım ben de. Yalnız sadece bu forumdan katılan olacaksa 100(sitenizde de 150 yazıyor) kişinin katılacağını pek zannetmiyorum.
Yalnız Bu madde katılımı baya bi düşüreceğine inanıyorum. Çünkü bazı seo yarışmalarında vs. birçok arkadaşın emekleri boşa gitti.
* Not : Wmerkez, yeterli katılım olmadığı takdirde veya başka sebeplerden bu çekilişi iptal hakkını saklı tutar. Yapılan yazım hatalarından Wmerkez kesinlikle sorumlu tutulamaz.
1.Si katılım için reklam ve tanıtım tamamen wmerkez tarafından karşılanacaktır. Bunun için ayırdığımız bütçe ve belirlediğimiz reklam çeşitleri mevcuttur bu sizi düşündürmesin. Küçük yazılanlar ise mecbur yazdığım birşey, dünya hali altından kalkamayacağım bir yük altına girmek istemedim. Ama iptal etcek olursam, -- ki ayırdığımız reklam bütçesiyle olacağını hiç sanmıyorum -- Bunu için mutlaka mantıklı bir açıklama girerim yoksa 2-3 ödül için böyle bir projenin adını karalamak çok saçma değil mi sizcede ?