Beşiktaşlı olmasamda ve yıldırım demir örenin beşiktaşa zarar verdiğini düşünsemde sonuçta ortada daha geçen sezon kazanılmış 2 kupa var tabi bunun sebebi beşiktaşın başarısından çok GS ve FB'nin başarısızlığı olsada...