isletmeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Proje amatorce duruyor.Sanırım biraz daha profesyonel olması gerekiyor.Wp baştan hata,onun yerine bilgileri bir html sayfa ile verseniz daha iyi olur.Demem şu ki ücretli bir sitenin ücretsiz bir wp kullanması açıkcası beni soğutur.Bunları söylemem tamamen öneri niteliğinde iyiliğiniz ve projenizin gelişimi açısından önemli diye söylüyorum,yanlış anlaşılmasın.
Öneriniz için teşekkür ederim, wp kullanmamın nedeni hem seosunun iyi olması hemde sistem olarak, gerçekten güzel olması. Sonuçta sistemin kendisiyle bir bağlantısı yok sadece haberler ve tanıtımlar için o bölümü kullandık. Kendimizi o kadar güzel bir sistemi asla yazdıramayız.
Google'ın bile blog sayfası yokmu ? Wp olmasada, kaliteli bir blog.