dedikleriniz çok açıklayıcı şeyler değil, biraz daha özel olarak anlatırsanız yardımcı olunabilir..
1. domain takip ediyorum derken, açık arttırmadan mı bahsediyorsunuz yoksa düşecek domainleri takip ederek kayıtlamaya mı çalışıyorsunuz.
2. başvuru derken backorder dan mı bahsediyorsunuz
evet hocam backorder den bahsediyom başvuru yapmadım daha hiç bi şekilde düşmesini bekliyorum 20 gün içinde domain süresi bitecek.. ve sanırım unutuldu yenilemiyecekler süreyi.. benim sormak istediğim ise, bu işler açık arttırma ile mi yapılıyo yani ben mesela pool godaddy den falan para yatırsam 100$ her ikisindende daha önce birisi 50$ yatırmış olsa o mu alır siteyi yoksa benmi ? vede kim ne kadar yatırmış görebiliyormuyuz ona göre arttırabiliyormuyuz fiyatı ?