Tesekkurler yorumun ıcın bende ortalamak yada sola yaslamak konusunda kararsız kaldım. Grafıkler daha kalıtelı sekılde yenıden duzenlenecek. Sımdı sadece taslak olarak bu sekılde. Bır hostıng fırmasından esınlenerek yaptım ancak ortaya bambaska bırsey cıktı benım ıcıme sındı bakalım dıger arkadaslar ne yorum yapacaklar.