kardeşim öncelikle temayı ortalarsan bence daha estetik durur

Nedense sevmiyorum sola veya sağa dayal temaları. Mavi rengini güzel seçmişsin ancak yeşil yanında biraz fazla açık kalmış. Biraz daha grafiklerle desteklersen çok daha modern ve profesyonel bir görünüm kazandırabilirsin. Hayırlı çalışmalar.