Bu ülkede GSM hizmeti pahalı diye bir kitle protesto yaparsa o kitle bilinçsizdir.

GSM iletişimi bedava yahu resmen üstüne para vericekler artık , daha önemli mağduriyetleri dile getirmenizi tavsiye ederim.