Konu
magduroldum.org Açılıyor
15-09-2009, 22:02:28
#4
Aktifhosting
Bu ülkede GSM hizmeti pahalı diye bir kitle protesto yaparsa o kitle bilinçsizdir.
GSM iletişimi bedava yahu resmen üstüne para vericekler artık , daha önemli mağduriyetleri dile getirmenizi tavsiye ederim.