Konuyu Silmeni Yeglerim.
Ban Yeme Riskin Cok Yuksek Emegine Yazık Olur Bu Satısı Profil Gostermeden Yap. Sadece Bilgileri Yaz Nickleri Yazma.
Amacım Baltalamak Degil Yardımcı Olmak Yanlıs Anlasılmasın.
uyarın için teşekkürler dostum. resimleri düzelttim
KO Karakter satılşları oluyor neden gladiatus karakter satışları olmasın ki ?
arkadaş satışa karşı değil zaten, karakterin ban yemesi karşıtı
bu arada karakter kasılmaya devam ediyo satılana kadar oynamaya devam