Dmoza başvuru yapan ve dmozda kayıtlı olan sitelerden daha iyi olan siteler oluyor. Ama editor nasılsa var benzeri deyip siteyi bile açmadan gönderiyor.

Mesela birisi 2006 yılında yapılmış site ama admin çoktan bırakmış site güncelliğini kaybetmiş siteye giriyorsunuz Firefox 1.5 indirin son sürüm yazıyor. Bilmem anlatabildim mi