Öncelikle hayırlı olmasını diliyorum oto kiralama çok iyi piyasa olduğu kadarda
Çok fazla emek gerektiren piyasa şayet üstüne çok fazla düşülürse güzel ekmek yenebilecegini düşünüyorum
teşekkür ederim bende aynı şekilde düşünüyorum. Temeli yeni attık sayıyorum kendimi

inşallah her şey yolunda giderse program yazmayıda düşünüyorum araba kiralayanlar ve rentacar şirketleri için.
teşekkürler