Yahu bari temayı editledikten sonra açsaydın konuyu. Benimde elimde bir proje var ama 1 aydır siteyi adam edemedik diye açmadım.

Siteye bir logo ekle, bir düzenleme yap. Sonra burada kurula kurula sistemi anlat. Ama bu şekilde buraya eklersen siteni çok eleştiri alırsın...