Konu
Yeni Tasarımım?
31-08-2009, 16:52:41
#1
akrepx
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
selam arkadaşlar yeni tasarımım hakkındaki yorumlarınızı ve ekleme yapmamı istediğiniz eksiklerimi gidermemde yardımlarınız ve görüşlerinizi bekliyorum.
site
1024*768 çözünürlük haricinde logo kayma yapıyor onun bilincinde olduğumu belirteyim