selam arkadaşlar yeni tasarımım hakkındaki yorumlarınızı ve ekleme yapmamı istediğiniz eksiklerimi gidermemde yardımlarınız ve görüşlerinizi bekliyorum.
site
1024*768 çözünürlük haricinde logo kayma yapıyor onun bilincinde olduğumu belirteyim