Evet artık 2gb bellekler çerez fiyatına geldi galiba
Yeni işletim sistemleride hep flashla kurulmasını öneriyolar zaten. Yakında cd sürücüler yalan olursa şaşırmam
TakunYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2GB'lık bellek var. Yükseltme vakti geldi demektir
teşekkürler