Konu
Yasal 6 aylık Kapsersky 2010 lisansı almak ister minisiz ?
31-08-2009, 10:11:46
#3
dahi
bende ki sürüm 9.0.0.459, bu sürüm için geçerli değil deyince, bir iki işimi halledip 9.0.0.463 sürümünü indirip aktif edecektim, demekki Çince sürümlere uygunmuş