Merhaba arkadaşlar.
Yeni yapmış olduğum kendi şahsıma ait web tasarım sitesini açmış bulunmaktayım.Sitede; kendime ait bilgiler, referanslar ve iletişim bilgileri içermektedir.
Lüften yorumlarınızı esirgemeyiniz.Çünkü düşüncelerinize ihtiyacım var. Her türlü yoruma açığım.
Yorum yazan arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum . İyi geceler.
http://baskaya.org