Konu
Fenerbahçe Taraftar Forumu ve Sitesi: www.forumfener.net
29-08-2009, 23:26:41
#3
Fbbasket
BuRacK1994 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben üye olmustum msnde görmüstüm.
Temasını pek sevmedin ya. Yine de siz bilirsiniz.
Şu an için 2 adet forum temamız var, ikisinide kendimiz editledik