antishareware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse driver indirmek için siteye üye olmaz bilesin dostum, bu söylediğimi bence bi gözden geçir.
helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar
Eğer bu zamanda hit çekmek, ziyaretçiyi sitenizde tutmak istiyorsanız şu saçma sapan zorunlu üyelik olayını sitelerinizden kaldırın. Bu şekilde çekici değil sadece itici olursunuz bilginize
sitenin anasayfasına bakarak yorum yapmışsınız galiba konulara baksanız üyelik zorunlumu değilmi bilirdiniz
teşekkürler yinede

Bebu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlık iddialı olmuş
eyvallah iddalıyız
CakirTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum ben şu sağ alttaki istek resmini beğenmedim
win 98'den kalma ikon kullanmışsın
bir de bizim milletin görebilmesi için birşeyi illa gözüne sokman lazım
ben zor farkettim biraz büyüt bence o resmi.
tmm hallediriz teşekkürler