Kimse driver indirmek için siteye üye olmaz bilesin dostum, bu söylediğimi bence bi gözden geçir.
Merhabalar
Eğer bu zamanda hit çekmek, ziyaretçiyi sitenizde tutmak istiyorsanız şu saçma sapan zorunlu üyelik olayını sitelerinizden kaldırın. Bu şekilde çekici değil sadece itici olursunuz bilginize
sitenin anasayfasına bakarak yorum yapmışsınız galiba konulara baksanız üyelik zorunlumu değilmi bilirdiniz

teşekkürler yinede
Başlık iddialı olmuş
eyvallah iddalıyız
dostum ben şu sağ alttaki istek resmini beğenmedim

win 98'den kalma ikon kullanmışsın

bir de bizim milletin görebilmesi için birşeyi illa gözüne sokman lazım

ben zor farkettim

biraz büyüt bence o resmi.
tmm hallediriz teşekkürler