Konu
SagoLera.COM Forum Açılmıştır.. > MyBB
29-08-2009, 16:53:03
#4
ATKNU
Evet bencede.
Kategoriler çok az.
Ve de dedikleri gibi, tutması zor olur. Günümüzde birsürü sagopa - kolera sitesi var. Başka birşey açsaydın keşke.