theAurora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence Sagonun ve Kolera'nın onca fan sitesi varken başka bi şey açasaydın daha iyi olurdu.
Bu sitenin tutması zor gibi gözüküyo bu arada tema çok kötü durmuş bir an önce değiştir derim