dostum ben şu sağ alttaki istek resmini beğenmedim
win 98'den kalma ikon kullanmışsın
bir de bizim milletin görebilmesi için birşeyi illa gözüne sokman lazım
ben zor farkettim biraz büyüt bence o resmi.