Konu
Rockistan.Tk Yoruma Açık
27-08-2009, 12:27:17
#3
Rakun12
Hocam öncelikle hayırlı olsun...Forumunuzun rengi bana çok itici geldi yani biraz daha koyu ve sakin(soğuk)renk kullansanız daha iyi gider diye düşünüyorum...