husay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhasebeci ile anlaşmadan nasıl olucak Ayrıca maliye memuru açılış vermeye geliyor diye biliyorum, evin bir odasını işletme olarak göstericeksin forumda birisinin konusu vardı diye hatırlıyom homeoffice hakkında.
Bu işlemleri muhasebeci olmadanda yapabildiğimizi (fakat biraz uğraş gerektirici) olduğunu biliyorum.