6 sene boks yaptım.
Sayısı maça çıktım.Severek yapılınca çok güzel spor.
Geçen sene üniv yüzünden bıraktım.
Ama özlemiyor değilim o günleri.
Gerçi evde kum torbası + eldivenlerim var ama oranın tadı bir başka ya..

demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende yapmak isterim aslında ama merak ettiğim birşeyler var.Boksta diyelim benim yasım 18 kg bu boyum bu.Rakipte buna göre mi geliyor karşıma.
Yaşlara göre kategoriler var.
18 yaş ve üstü büyükler kategorisine girer.
Yani en üst seviye,bunun üstü profesyonel bokstur zaten.
Karşına çıkacak rakipte kilona göre belirlenir.