Merhabalar tamamen panelci bir kardesımıze ıftıra atılrak aklı sıra r10 gibi büyük bir sitden prim yapmaya çalısıyor sohbetmedia bu alemde basta gelen panelcilerden biridir ve işini laiki ile yerıne getırmektedır sunuda unutmayınkı siz panelcıye servetler vermıyorsunuz ucuk paralarda odemıyorsunuz sızden ya 3 kurus kazanıor yada kazanmıyor 3 kurus para ıcın canını ıstemeyın kımseden egerkı ozel olsun ıstıyorsan sıten basacan parayı 7/24 senınle ılgılenecek zaten sızın gıbı uckagıtcılar yuzunden sanalın tadı kalmadı