ilk yorumunu ben yapayım, Bence güzel fikir siteye baktım teman pek iç açıcı değil. bence sitenin içeriğiyle uyumlu değil.. Ama gidişat güzel
Temanın güzel olmaması benim düşüncem Belki Başka arkadaşlar beğenir.
Kolay gelsin..
yorumun için sağol

10 dkda çıkan bir site için bu kadarı iyi bile bence

ama tabi zamanı gelince değişicem daha seo meo hiç bişi yapmadım düşün artık