kusulubilginet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sana yazalım ozaman.. !!

ben demoyu görmeden ödeme yapmam genel bi satış olsa r10'da iyi olurdu hem demoyu görürdük hemde ödemeyi yapardık