asp konusunda bilgisi tartışılmaz bi arkadaşım ..
kendi reklamımı yapmazsam ölürüm

ben göstermiştim bot yazmayı

bu konuyu görünce gurur duydum kardeşimle
https://www.r10.net/1058599482-post11.html https://www.r10.net/asp/366856-asp-bo...zabilecek.html