asp konusunda bilgisi tartışılmaz bi arkadaşım ..

kendi reklamımı yapmazsam ölürüm ben göstermiştim bot yazmayı bu konuyu görünce gurur duydum kardeşimle
https://www.r10.net/1058599482-post11.html
https://www.r10.net/asp/366856-asp-bo...zabilecek.html