Konu
guncelleme yaparken hata aldim... yardimci olabilir misiniz
15-08-2009, 21:16:41
#3
zoomone
realoyuncu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dosya yazma izinlerinden.
ingilizce cpnael kullaniyorum nerden ayarliyabilirim ?