foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çalışmıyor herhalde denedim 15 dk bekledi kapattım
-----
emrah avatar on numaraymış
sagol ben yaptım 2 sene önce photoshopta ama forumda ve msn avatarlarına baya kişi koymuş

bilsem nick yazardım