Konu
Web Tasarım sitesi - Nasıl olmuş ?
09-08-2009, 19:07:42
#1
imazy
Arkadaşlar kendime ait web tasarım sitesi kurdum. Bir kaç eksik var tamamlayacam.Sizinde önerilerinize ihtiyacım var. Nasıl olmuş yorumlarınızı bekliyorum.
www.baskaya.org