hakkımızda bölümü boş durması daha ziyaretçi tamamen açtım diyemem ondan.
Sakin kafayla nasıl çıktığını orada belirticem. Sonuçta bir ekip işi değil, fikir,yapıp ve tüm işlerin bir kişiye ait olması ağır geliyor.
sağol bu arada.