Ben bir adet aldım oyun sitem için. Birkaç güne kadar iki üç tane daha almayı düşünüyorum. Bence gayet güzel bir script. Tabiî ki ufak tefek eksikleri olabilir. Daha doğrusu yapan kişinin aklına gelmemiş olabilir. Onları zaten ücretsiz yapacağım demiş.

Vallahi sudan ucuz. Zira bugün gidin ücretli birisine yaptırmaya kalkın 1.000 TL'den aşağı istemez. r10'u işte bu yüzden seviyorum. Çoklu satıyor arkadaş. Ucuza satıyor ama sürümden kazanıyor.

Bu arada arkadaşın Itrade'si yok ama ben daha önce kendisiyle çalıştım. Referansım kendisine. Temiz çalışıyor, güvenilir.