evet bende ilkkez kullanıyorum suanda Yedekleri oluştur/geri yükle diye bir yer var giriyorum Yedek Oluştur diyorum
diye birşey çıkıyor
yedekleriniz oluşturuluyor, oluşturulduğunda mesaj gelecektir diyor sanırım

yada o tarz bir şey genellikle bende de oyle oluyor.
Direct Admin kullanıyorum