HuubTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şunu belirtmek istiyorum
Hangi takımlısınız? Yada bu adamın fan sitesini açacak kadar hayranıysanız hava alanında karşılamaya katılarak kendi elinizle çektiğiniz fotoları koymanız daha güzel olurdu.
Bunların cevabını alabılırmıyım sorun olmazsa
Site şablon olarak güzel,
Galatasaraylıyım havalimanında kendi çektiğim resimleri koyamıyorum çünkü hiç birinde elano doğru düzgün çıkmamış kim olduğunu anlamak bile zor oluyor. yorumunuza teşekkürler