ogrenci olsun olmasin bu harc zamlarini hatta komple harc paralarini kaldirmalari gerek, bu tamamen egitime vurulmus bir darbedir bence.. ogrenci degilim ancak kesinlikle turkiyedeki egitimin duzelmesini istiyorum ve bu kampanyaya herkesin katilmasi gerektigini dusunuyorum..
kampanyaya katilim cok olursa medyada bunu haber yapacak ve daha cok kisi bununla ilgilenmeye baslayacaktir..